CaninannesiCemre Biz 8.5 aylık olduk ,vakumlu bebek oturağı için , sanırım banyo oturağı diye de geçiyor hep alayım mı diye düşünürken geç mi kaldım sizce ? Fikir alabilir miyim
ikikereanne_ CaninannesiCemre ben 6. Aydan beri kullaniyorum banyoda inanilmaz rahatlik . Gec degil alabilirsiniz kizim simdi 8 ay 1 haftalik. Ben ikinci el almistim
Tubaalprsln CaninannesiCemre Bende gereksiz buluyodum kaynanam aldı banyoda kullanıyorum aşırı rahat yalnız başıma yıkayabiliyorum diğer türlü duşakabin olduğu için baya zor oluyodu