Oglumm_ Pocikanne 13 aylıkken bizimde sadece 1 dişimiz vardı, şuan 17 aylık 10 tane dişi var 2 tanesi de patlamak üzere
Mylittlepearl Pocikanne 12 ay 12 dişle rekora gidiyoruz. 13. de çok yakında patlayacak 😅 bizden fazla olan var mı acaba ya hiç bu kadar diş çıkaran bi çocuk görmedim etrafımda😬
yamantosunannesi 18 aylığız 14 dişimiz var şuan. Bebekten bebeğe göre değişir o ya bir anda da patlayabilir
Ensareda Oglum 14 aylik 4 üst 4 alt disi var Üstteki arka disler de patladi sayarsak 10 oldu Alt arka disler siskin durumda Bizde bütön disler 4 ü beraber cikti
Eceedemiiir Pocikanne her bebeğin farklı bizim 19 aylıkken dişlerimiz bitti şükür en arkada ki 2. Azılar kaldı sadece o da 2-3 yaşında çıkıyormuş sanırım 🤷🏻♀️ ilk dişi 7 aylıkken çıkardı
Zeliff Pocikanne bir yaşındayken 3 buçuk dişi vardı kızımın. Eşimle çok gülüyorduk 3 neysede bu buçuk uzamayackmı diye ordan hatırlıyorum😂
poyrazandmama Konuyla alakası yok ama oğlum 6 ay 23 günlükken alt iki dişini patlattı şuan 12 buçuk aylık hala tek o iki dişi var neden acaba. Bı bebek 6 ay boyunca hic mi patlatmaz. Sis sis duruyor hepsi ama o sadece. Dış felan yok lütfen bilen biri yazsin