Bebekliğinden beri kaprisli ve değişken bir çocuktu şu an 2 yaşında sayılır . Bir kaç aydır 7/24 mutsuz sürekli mızmız annemlere geliyorum kuzenine götürüyorum yok sürekli mutsız mızmız takıntılı . Tamam benlik oluşumu vs anlamaya çalışıyorum . Benim bahsettiğim benim dediğim olsun vs krizleri değil sürekli mızırdanması ağlamaso artık dayanamıyorum hangi ortma sokarsam sokayım kendini belli ediyor ruh hali hep aynı çok zorlanmaya başladım emzirmeyi kestim sizce psikiyatra gidip bi sakinleştirici kullanmalı myım. Çünkğ bende öfke krizleri yaşamaya başladım . Kendim de psikolojik danışmanım ve depresyonun gönbeğinde olduğumu düşünüyorum üstelik depresyonu yaşayamamak bile beni mental olarak tüketiyor