Gunesaryamom sanathanimm34 4 ayimiza girdik hep sagdim her fırsatta ama buraya kadarmış sanırım azalıyor artık bir günde 5 öğün yiyor 3 ü mama 2 si anne sütü umarım 6. Aya kadar 2 biberon da olsa çıkmaya devam eder 5 . Ayda tadimlara başlayıp 6. Ayda da ek gıdaya ağırlık vermek istiyorum 🤗🤗
aynenncnmmm sanathanimm34 25 günlüğüz 19. Güne kadar sağı emip solu sağıp veriyordum 19. Günden sonra tutmaya başladı şimdi ikisini birden emiyor bakalım zaman ne gösterir
Caglafalan sanathanimm34 benim sütüm çok boldu ilk 1 ay emdi sonra red yaşadık şu an kızım 3.5 aylık ve benim sütüm bitti sağarak veriyordum hep oysaki ama neden bitti anlamadım doktor bebeğin emmediği için beyine sinyal gitmiyor dedi. Çok üzgünüm hassas noktam ya
Ozshnn Goktug-06 bizde ikinci ayın içerisindeyiz sagarak veriyorum bitmemesi için yapmam gereken önemli birşey varmı bende uzun süre sagarak vermek istiyorum
Goktug-06 sanathanimm34 18 gun emzırdım aralarda denedım ama olmadı emın olun bıraz zahmetlı ama cok güzel bısey bıberonla ıcmesı sütünüzü doydugunu falan anlıyrsnz ne kadar ıctıgını oğlum var 4 bucuk aylık emzrmek daha zor geldı 🥰
sanathanimm34 Gunesaryamom acaba kendi menenizdende emse bu kadar mı emecekti? Yoksa gelen süt bu kadar mı
Sjksksk sanathanimm34 bebeğim 2 aylık emmeyi bıraktı doymayınca . Bende sağıp veriyorum malesef . Sagmayla da 30 CC ancak geliyor pompam kötü sanırım elimle saginca geliyor
sanathanimm34 Caglafalan bende benden emsin istiyorum ama tutmuyor. Çok ara ara tutuyo ama biberon gibi tutmuyo
Fincan İki ay sağım yaptım ömrümden ömür gitti. Şu dünyada neye verdiğin paraya asla acımazsın deseler kesinlikle emzirme danışmanına verdiğim derim. Mümkünse alıştırın olmazsa yardım alın benden tavsiye
Binnur_cam sanathanimm34 5 ay olucaz bugüne kadar ittire kattıra zor emdi 2 gündür saldım bende bıraktım… Sabah akşam sağıp veriyorum eşim varken yoksa vakit bulup sağamıyorumda … Bu düzenli sütünü sağanlar nasıl yapıyor anladım maşallah sabrınızı alkışlıyorum… Emmeye emmeye sütüm azalmış baya 🥺
sanathanimm34 Goktug-06 sağmak mı güzel geldi diyorsunuz? Peki sağarak nereye kadar devam etti? Süt azaldı mı
edafmo sanathanimm34 sütüm çok vardı ve tazyikli değildi ama zor bela mücadeleyle 3 ay zor emzirdim. Sonra sağıma başladım ama gittikçe azaldı 6.ayina girdiğinde sağımı bıraktım tamamen mamaya döndük
Goktug-06 Ozshnn bıtmez bıtmez merak etmeyın Allahın ıznıyle kafanız sütte olmasın yanı takmayın en önmlısı bu bıde su için en 2 bucuk lıtre bıde düzenli sagım yapın gece bebegınız mesela ıcmese bıle sağın bn saat kurarak gece gündüz sagardım