miniknefess bence de veliler içeri alınmasın çocuklarin kendine güvenleri olsun ben yıllar önce bı arkadaşımım annesinden dolayı psikolojik olarak bilinç altımda kalmıştım kesinlikle karşıyım hatta okuldaki çocuklar kızla dalga geçiyorlardı annen seni bekliyor diye kadın evine gitmiyordu bütün yıl boyunca yağmur çamur demeden okulun önünde bekliyordu almaya gelmek için beklemiyordu bildiğin sabah 8 de okulun duvarında beklemeye başlayıp akşam 3 e kadar okulda bekliyordu ondan beklenmesi taraftarı değilim ama okula bırakıp almak içinse okul çok saçma kural koymuş