Kızlar herkese merhaba az önce sağlık ocağından hemşiremiz aradı bir yaşında yapılması gereken kızamık aşısının kampanya nedeniyle öne çekildiğini 9 aylıkken yapılacağını söyledi bebeğim bir hafta sonra 10 aylık oluyor zaten bana pazartesi gel yapalım dedi hiç çevremden de duymadım yaptıran var mı aranızda yaptıran kafam karıştı tereddüt ettim bi an