Metemommy Oğlum 29 mayıs doğumlu , rota aşısını 16. Haftadan önce öneriyorlar süresi doldu mu acaba yaptırabilir miyim?
Themom_ Metemommy bizim drmuz 3 ay 15 güne kadar yapılıyor demişti tesadüfen öğrenmiştim sağlık ocağı yüzünden rotayı kaçıracaktık o günden beri artık kendi drmuzda yaptırıyorum devletin verdği aşılarıda neyse 3 ay 14. Günde yaptırmıştım ben simdi 10 ekimde 2. Dozunu olacak Allah nasip ederse
Umutveannesi Metemommy ben 16 değil 14 hafta diye biliyorum canım sizinkinin zamanı geçmiş bence ama bi doktorunuza sorun yine de