Bebeğim 12 aylık işe başladığımdan beri eve geldiğim an kucağıma geliyor ve asla inmek istemiyor. Mutfakta yemek yaparken bile bir bacağıma sarılıp ağlıyor asla bırakmıyor ve susmuyor. Emdiği için beni gördükten sonra asla yemekte yemiyor sadece emmek istiyor ne yapacağımı bilmiyorum 🥺