Meme ucumun acısını tarif edemem size. İlk doğum yaptığım zamanlardaki gibi dehşet acıyor. Arkadaşlarımdan aldığım tavsiyeleri uyguladım ama onlar da işe yaramadı. Dişleri çıktığından beri ısırıyor, bağırıyorum korkup ağlıyor yine yapıyor. Hiç tepki vermeyeyim diyorum bu sefer de koparana kadar ısırıyor. Bir çözüm atın üstüme lütfen. Silikon uç dene dedi doktor ama meme reddi yapabilir dedi onu göze alamıyorum o yüzden