Kepekekmegi Larissaa benim bebeğimde de oluyor bazen çenesini de titretiyor bir doktorun videosunda görmüştüm bacağı titrediği zaman tuttuğunuzda duruyorsa normal ama durmuyorsa nöbet olabilir diyordu
Hep-sevgiden Larissaa benim oğlumda da vardı doktora sormuştum büyüdükçe geçer demişti 4.aydan sonra geçti
Kaderuzbas Larissaa benim bebeğimde de var ve nöbet geçiyor olabilir diye nöbet ilacı kullanıyoruz daha 25 günlük nerolojiden randevu bulana kadar kullanmaya devam edicez burdaki herkes normal yazmış umarım bizimki de normaldir 🥺