printhelloworld Merhaba anneler, 10 aylık bebeğime aşağıdaki tulumu almayı düşünüyorum. şu an sıralıyor birkaç aya yürümeye başlar diye umduğumdan ayak kısmının açık olmasına dikkat ettim. sizce kullanışlı olur mu? başka tavsiyelerinizi de varsa bekliyorum 🌸
Nacafa printhelloworld yürümeye başlayacak olan bir bebek için astronot tulum pek Kullanışlı olmaz. Mont almanız daha mantıklı bence
printhelloworld Nacafa aynen ya da mont alıp altına kar/yağmur pantolonu almayı düşünüyorum bunun giydirip çıkarması da zor olabilir