Lovelies merhaba, benim de siZin gibi sol göğsümde az süt vardı ve yara oldu sönüktü hiç gelmedi ,çok korktum.Duşta masaj yaptım , yara da olsa o göğsümü de emzirdim ve sağdım makinayla.Yalnız makinadan daha çok bebek getiriyor şimdi sağdığımda iki katı artma var ama yine sağ göğsüm ona göre daha fazla.