Cisemcagan17 hepimiz anneyiz hepimizin bebeği çok farklı birbirimizi anlayışla karsılarsak herşey daha güzel olur :)şu ayda kesinlikle bu ölçü kullanılacak diye bişey yok bence bebeğinize göre hareket edin doymadı an arttırın zaten doyarsa fazlasını içmez Bnm oğlum 7 aylık bende meme mama ilerledim hep bazen 210 içiyor yetmiyor bazen 180 bile içmiyor ben duruma göre veriyorum :) bu aralar emmiyor dişten dolayı biraz mamaya sardık ek gıdaya sardık :(