Merhaba kızlar 9 aylık kızım var günde 3 öğün ek gıda veriyorum 3 kere de mama veriyorum 150 cc sizler nasıl yapıyorsunuz kilosu çok az bebeğimin birde mama olarak sma kullanıyorum ama bu ay değiştirmek istiyorum hem fiyatından dolayı hemde bebeğime yaradığını düşünmüyorum siz hangi mamaları kullanıyorsunuz neler yediriyorsunuz kilo alması için