Kızlar 4 ay oldu sezaryen doğum olalı dikişlerimin sol tarafı çok açıyor hatta yeni fark ettim diyebilirim resmen içeri doğru fazla dikmişler aşırı moralim bozuk. Kilolarım varken fark edilmiyordu zayıflayınca resmen moral kalmadı. Siz siz olun hastane ve doktorunuzu iyi seçin