Mrvnrsflgl bizimki uykusu gelince mizmizlaniyo hele ana kucağında duruyosa ben mutfağa bi su içip geleyim öyle uyutim diyene kadar bir bakmisim kendi uyumuş
Ana kucağında uyumayı çok seviyor
Onun dışında emzirerek uyur
Veya kucakta sallarkwn gözlerini orterim emzik olsun olmasın hemen uyur
Uyku konusundaki sıkıntımız yok elhamdülillah inşallah böyle gider sadece gündüz uykuları çok kısa benimkinin. Gece uykuları daha iyi.
Mendili deneyebilirsiniz ise yarıyor
Emzikte sakinlestirop uykuya geçişi kolaylaştırıyor aslında bende veriyorum bazen uykuya geçerken