4 Ağustosta doğum yaptım. Ne zaman çıkıyor kırk? 4 sayılıyor mu ?
anneeyimbenanne 13 eylül çarşamba
anneeyimbenanne doğduğu günü saymıyor uygulama
anneeyimbenanne bizde 3 agustos dogumluyuz🤭
anneeyimbenanne ayın 14 ü kırkınız
2boymommy kırkımız karışmış :)
anneeyimbenanne o ne kiz ilk defa duydum 🙈😅
2boymommy öyle derler aynı zamanda kırk içinde olana 😀😀
anneeyimbenanne anladiiim 🤣 sizde durumlar nasil 😊