ElisaMom_ ben beya etleri migros gibi büyük marketlerden alıyorum kıymayıda hep kasaptan alıyorum. Kayınvalidem de A 101den tavuk almış ayyy allah affetsin hayvan leşi gibi kokuyordu onunda son kullanma tarihi geçmiş millete kakalamaya çalışıyorlardı allahından bulsunlar ne diyeyim