gzmarc Arkadaşlar 6 gündür bebegim ishal mama ile besleniyor doktora götürdük ve su kaybı olmadığı için bir şey yapamayiz normal sadece az az yesin dedi ama çok halsiz ve iştahı yok eski yediği şekilde mama yemiyor uyku halinde ne yapmaliyim yardımcı olur musunuz :(
hanifedog hangi mamayı veriyorsunuz? ishal bebekler için aptamilin hn-25 diye bir maması var bizde de aynı durum olmuştu doktorumuz ishal geçene kadar onu önerdi bir sorun doktorunuza tekrar bence ishali geçmiyorsa
gzmarc mnetsrn34 hep aynı mamayi verdim bu zamana kadar aynen su gibi yapıyor günde1 defa yapan çocuk her mamasindan sonra cikariverir oldu halsizligi moralimi çok bozuyor
ilaygunduz günde kaç kez kaka yapıyor, mamaya başlayalı kaç gün oldu, sizde veya ailelerinizde alerji var mı?, kakası sümüksü oluyor mu?
gzmarc aysenur06 ishal dedi ama tedavi uygulamadi çünkü su kaybinin olmadığını herhangi bir rotavirus falanda olmadığını söyledi kendiliginden zamanla geçer dedi ama 6 7 gün oldu bu şekilde olmasi üzüyor suan birde kakasi farkli kokuyor gibi