Asyabuse Naciyeylmz a101 bim de bulaşık mak temizleyiciler var onlardan kullan makine bi temizlensin ben bundan kullandım hiç böyle bişey yaşamadım
naynini Naciyeylmz benim de bazen tabaklarim lekeli çıkıyor. Ben hic kabasini almadan atardım, artık temizleyip koyuyorum sıkıntı yok. Bir de makineyi temizlemek lazım. Hem makine temizleyici ile hem de filtre vs sökerek guzeeeelce temizleyin 👌🏻👌🏻😊
Senosaslan Naciyeylmz bende bunu kullandım hiç güzel yıkamıyor hemde yemeklere dererjan tadı bırakıyor du fairy kullanıyorum hep o hem çok iyi yıkıyor hemde koku bırakmıyo
noluyasanagenemiros Naciyeylmz internetten bak canım mutlaka su fışkırtan çubukları da temizle onlar da tıkanıyo
_The_ANA_ Naciyeylmz Finish quantum max kullandım bir sıkıntı yaşamadım Ama en iyisi fairy ben dönüşümlü kullanıyorum stoklayıp
kizlarimbenimherseyim Benimde sorum var benim makina eritme yapmiyor bozuk diye yaptırdık güya bi süre iyi yıkadı ne finiş ne fairy erimiyor bende koyasım gelmiyor elimde yikiyorum neden olabilir herseyi yapiyorum çünkü
Katun Naciyeylmz 3 yıldır kullanıyorum hiç böyle bi sorun yaşamadım. Fairde kullandım ama bence aşırı kokuyor rahatsız ediciydi
printhelloworld Naciyeylmz makinenizi bir kere makine temizleyici ile temizledikten sonra parlatıcı ve tuz kısmına bakın bitmişse yenileyin hala geçmemişse bence fairy platinium plus kullanın