Esoz1110 Adet olmadım kızım doğalı 11 ay oldu ben normal diye biliyorum 2 yaşına kadar aile hekimindeki hemşire 3 ay daha olmazsan kadın doğuma git dedi gebe olabilirsin dedi bana sacma geldi bu durumda siz ne yaptınız
seboss35 Esoz1110 7 aylıkken oldum 1 sene bekleyip kadın doğuma gidicektim gerek kalmadı Ama gebelik ne alaka saçma geldi bana
Esoz1110 seboss35 banada saçma geldi yani burada bu durumu yaşayan varsa diye merak ettim siz neden 1 yaşında gidecektiniz 2 yaşa kadar normal değilmiydi yanlış mı biliyorum
Ygmrygz Ben 18 mayısta sezeryan oldum 40 ımdan snra doktora gittim muayene oldum her şey yolunda adet olabilirsin dedi 3 temmuzda oldum. Ama ne kadar olunmaması normal vs duymadım bence bi doktora gidin sağlığınız açısından
Ygmrygz Esoz1110 tam bilmiyorum ama bana doktorum alttan muayene ile rahim toparlanmış adet olursun dedi. Sanırım bünyeyle alakalı emziriyorum da emzirirken olamazsn diyen çoktu bana.