-elizsmom Bağırsak tepkili olan bebeğinize 2 doz rota virüs aşısı yapıldı mı acaba ???? Bilenler bilgilendirebilir mi dedaylı
OnderArasinAnnesi -elizsmom bize doktorumuz önermedi yaptirmamistik. Ama sebebini bilmiyorum. Öncesinde kaka testi yaptı ama