Bebeğim 2 ay 10 günlük doğduğunda sütüm gayet güzel gelirdi ama ona yeterli değildi doktor mama vermemizi önerdi hep önce meme sonra mama ile devam ederdim ama artık göğsümü istemiyor bebeğim sizce ne yapmalıyım instagramdan danışmanlık mı almalıyım devlet hastanelerinde olduğunu da duydum. Çok üzülüyorum gerçekten artık mamayı kesip süt ile devam etmek istiyorum