Doga0812 8.5 aylık oğlum da aynı şekilde. 5 yaşında kızım var o tabak tabak yemek yer, çorba içer, kahvaltısını çok güzel yapardı. Ama oğlumda bu konuda çok yıprandım kilosu da düşük zaten biz de hafta kan tahlili yaptırıp olmazsa b12 başlayacağız dün doktorumuz öyle söyledi. Ne ezince yiyor be karıştırınca yiyor ne de eline verince.. gerçekten ben şaşırdım artık