Melodiii27 Kızlar bugün 2 yaş aşısında oğluma baş çevresi büyük denildi 52 cm çıktı, çocuk doktoru görsün muhakkak dendi böyle bir durum yaşayanınız oldu mu
Sedaalya Melodiii27 genetikte olabilir götürün tabi ki doktora gerekli tetkikleri yapar allahın izni ile birşeyi yoktur olsa anlardınız zaten
Reyhan34 Melodiii27 banada hamileyken öyle dedi doktor şekerli yemeyeceksin şekerin var bebeğin balı önde büyük doğum yaptım gayet normal büyük filan olmadı ve hatta ben şeker çikolata yedim hep dinlemedim çünkü çikolatasız yaşayamam nur topu gibise oğlum oldu iyiki şeker yedim bal gibi şeker gibi çocuk yaptım 😀😀😀 şuan 4 ay 5 günlük paşam
Reyhan34 neolmusyaani bir yüksek tansiyon yaşadım gözlerim bulanık görmeye. Başladı artık 17 hep tansiyon acil aldılar doğuma ölürsünüz bebekte sende dedi doktor 37.6 doğdu sezeryanla başıma gelmeyen kalmadı seseryan da kötü geçti karnım özel bölgem mosmor oldu dikişler açoldı geri diktiler
Melodiii27 Maşallah öncelikle ☺️ Götürdüm şükür bir şey yok normal boyu da uzun o yüzden orantılıymış yani🤲🤲🤲 Hemşireler çok korkutuyor 😅