Umaybebis Merhabalar , bebeğim 4 ay 22 günlük . Kıyafet giydirirken çok zorluk çekiyoruz özellikler kollarda çok ağlıyor durmuyor . Canını yaktığını düşünmüyorum ince atlet bile giyerken ortalığı inletiyor . Sizde de durumlar böyle mi ? Çözüm nedir ?
GlgnOlgun Umaybebis Dunyams alpissmom Kızlar düzelme var mı 15 aylık olduk hala aynı çıldırtıyor beni hergün kavga kıyamet giydiriyorum çocuğu mahvetti beni
teletabis Umaybebis 5,5 ay evet öyle. Sanırım yazın giyinmemeye alıştıkları için ağlıyorlar her seferinde çığlık kıyamet 😂