10 ay 3 gunluguz ama geceleri çok güzel uykusu olan kızımın 3 gündür geceleri kabusu oldu resmen. Yyutuyorum 9 da 1 de kalkıyor ağlamaya başlıyor sonra yatiriyprum tekrar yarım saat sonra ağlıyor atak haftası mı? Diş mi diye bakıyorum ama nerde çıkacak bilmiyorum köpek dişleri mi böyle yapıyor? Öndeki dişleri var da arka taraftan mi gelcek ondan mı böyle acaba çok yoruyor her yarım saat başı uykuya geçirmek.. Migrenim tutuyor uykusuzluktan