Mhnds2356 Ayysimaa ben laktoz intoleransı için kullanıyorum her emzirmeden sonra 6 damla. Gözle görülür bir etkisi yok 2 hafta oldu ama doktorum devam etmemizi söylüyor
Derya91 Ayysimaa Ben kullandım ama bi fayda göremedim hatta kullandığım hiçbir damlanın faydasını görmedim. İnsan bi umut alıp deniyor ama zamanı gelmeyince geçmiyor gaz sıkıntısı maalesef 😔
DemirKaya Ayysimaa ben tüm damlaları kullandım hiçbiri ise yaramadı 3. Ayda gaz sorunumuz kendiliğinden azaldi
Emineduha Bize günde 8 damla dedi doktorumuz zaten üzerinde yazıyo ben sadce geceleri veriyorum çok iyi damla