Kızlar merhaba. Dün bebeğimin hem rota hemde menenjit baxsero. Aşı sonrası bebekte aşırı huzursuzluk ağlama krizleri ortaya çıktı normaldede kolik bir bebek gaz problemide yaşıyoruz ama bu derecede ağlamak yoktu. İnanılmaz huzursuz ağrı kesici falan da verdim ama işe yaramadı pek. Aranızda bu özel aşıyı olup huzursuz olan ve ya böle sebebsiz ağlayan bebişleriniz oldu muu??