Melekbebek35 Dişime vida takıldı dikislerimi almaya gittiğimde halâ damağımda ağrım vardi. Doktor şişlik inmemiş geçer ağrısı dedi. Şuan 1 ay oldu ama damağımda hâlâ agri var. Yarın için doktora randevu aldım ama merak ediyorum bu ağrı normal mi ?