[silindi] böyle bir şey de eşimin başına geldi ben memleketteydim o zaman beni aradı sen sipariş mi verdin kargo gelmiş dedi birde bulunduğumuz ilçeye de değil merkezin büyük Alışveriş merkezine gelmiş😀aslı varsa tabi. Bende hayır versem annemlerin adresini veririm birde oraya versem ilçedeki adresi veririm dedim. İşte aramışlar buraya kargonuz geldi kargo parası şu kadar eşimde kimden geldi diye soruyormuş bilmiyoruz üzerinde gönderici ad soyad adres yazmıyor mu yok hayır, ben kargo beklemiyorum oraya vereceğime adresi kendi evime verirdim geri gönderin demiş. Bende daha ne geldi git bak bakalım diyorum eşime kaç km yol😅 kargo falan yok ya dolandırıcımıymış dedi.