Merhaba kızlar benimde kızımın elinin üstünde ve parmağında var. Elindeki doğumda vardı parmağındaki sonra cıktı. Suan 51günlüğüz ikiside kabardı ve büyüdü.. insanlar değil eşimin tarafı sürekli soruyor ve büyüdüğünü görünce şok olup çok kötü bir seymiş gibi abartıyorlar. Biz iç organlarına baktık çok şükür temiz çıktı. Başka bir yerinde 6.aya kadar tekrar cıkarsa usg yine yaptıracağız.6. Aydan sonra dr ilaca başlarız dedi