Ben Lcw den almmiştm etiket kısmında tog değeri yazıyordu orada sıcaklıklara göre içine giyilmesi gerekenler vardı geçen sene evimiz serindi 2.5 tog aldım 18 17 derece oluyordu kombi yanmasına rağmen ben içine zıbın ve uzun kollu ince tulum giydirdim hep w bebekten almiştm hiç üşümedi terlemedi