Bu gün bebeğimi doktora kalça kontrolüne götürdüm ve sonuç kalça kemiği tam sınırda dedi ama kötü değil sadece çok sınırda dedi. 3 aylıkken ultrason sonucunda da sınırlara yakın demişti şuan kızım 6 aylık ve 9 aylıkken kontrole getir dedi böyle bir durum ile karşılaşan varmı düzeliyor mu