Guneskiz48 Sareayseatariz benim de kızım 3 yaşında tam gün olarak başladı geçen gafta 3 gün 1 saat 2 gün 2 saat gitti bu hafta tam gün başlayacaktı ama 2 gündür öğlen çok ağladığı için gidip alıyorum bende Kara kara düşünüyorum nasıl olacak diye
Eylulsmom16 Sareayseatariz 3 yaş 3 aylık bizde başladık bu hafta tam güne geçtiler uyku var kreşte uyanınca alıyorum biraz ağlıyor ama burnu tıkalı biraz öksürüyor gibi de inşallah ilerlemez de devam eder :(
Busraata33 Sareayseatariz bugün başladı 3yaşında ,tam gün rutin olarak daha iyi olduğunu belirtti öğretmenleri hem uyum saglaması için hemde adapte olması için bir sorun olursa ararız dediler .Hiç sorun çıkarmamış evde oldugundan daha sakin ve istekliymiş.
Sareayseatariz Guneskiz48 bende dün tam gün gitti ağlamış arkamdan ama sonra adapte olmuş bugünde sabah ağlamaya başladı 1 saat yanında durdum sonra o oynarken çıktım öğlen dayanamadım gittim oynuyordu öğretmeni bı sorun çıkarmadı dedi ama anne olunca insan dayanamiyor
Guneskiz48 Sareayseatariz benim kızım bırakırken hiç sorun çıkarıyordu ama öğlen ağlamaya başlıyor gidiyorum alıyorum şuan ilk defa ben okula gitmek istemiyorum diye ağlıyor sabah da umarım ağlamaz insanın içi parçalanıyor gerçekten
Sareayseatariz Nayninay yaa geçmiş olsun bende korkuyorum ama inşallah sorunsuz bı yıl gecirirzde alışır inşallah ya
Sareayseatariz Eylulsmom16 bizimkindede uyku saati var ama bizimki uyumaz heralde hastalanmadan inşallah güzel bı yıl geçirirler ya
Sareayseatariz Guneskiz48 bizimkide ağladı sabah okula gitmek istemiyorum diye ama alisicaklar zamanla öğretmenide diyor 1 haftayı atlatsin alışır diye