Kızlar 5 ay 10 günlük oğlum ayaklarına bastırdığımda hemen bacaklarını kırıp oturmaya çalışıyor gün içinde deniyorum rahatsız oluyor bacaklarını dik tutmuyor oturur pozisyona geçiyor hemen çevremizde 3 aylık bebekler felan hep bastırınca dimdik basıyorlar o yüzden biraz tedirgin oldum normal midir acaba ?