Anneee89 Merhaba bebeğimin böbrekleri de genişleme var anne karnında iken de vardı ama artmış şimdi 2 aylığız idrarda enfeksiyon çıkmıyor kültürde bakteri çıkıyor bu sıkıntıları yaşayan var mı çok korkuyorum
Masalserin2019 Anneee89 bizde vardı sol böbrekte genişleme ultrasonla belli olur zaten anne karnında vardı dogduktan snra 3 mm büyümüştü. Ben su veriodum sürekli 1-2 cay kasıgı dogdugundan beri. 3. Ayında kapanmıstı bizim
Birannebirogul Anneee89 merhaba benimde anne karnında vardı oğlumun sonra bıdaha bakmadık. Acaba bı şikayetiniz var mıydı siz kendiniz mi takip ettiniz
Anneee89 Birannebirogul şikayetimiz yoktu doktorumuz takip edin genellde geçer ama siz kontrol ettirin dedi cnm sende bı kontrol ettir takip te ol