GulAb gece bende 1 defa sağım yapıyorum cnm yani 12 aydır gece 1 defa sagdim bilmiyorum moralim bozulmaya başladı kızım süte çok bağlı resmen onunla karnını doyuruyor yemek hala tadımlık yiyor böyle olunca üzüldüm arttırıcı kullanıyorum çay falan işe yarar ki bilmiyorum acaba normal mi bu durum onu merak ettim