30 hafta öncesinde doğum yapan anneler var mi, gelişimlerinde konuşma, yürüme, emekleme gibi sorun yaşayan veya gecikme yasayan var mi, birçok prematüre bebekte bu konuda gecikme yasadigini goruyorum, benim 26+5 doğdu ama 3 hafta gerilik vardi 23 24 hafta gibi oluyor cok kucuk olduğu için böyle sorunlar yaşamaktan korkuyorum