Uyku gerilemesi ,atak vs … 4. Ay desem yeterli
Bebegimi onceden kucagimda pispis ile uyuturdum hafif salinarak ama simdi kucagimda yuruyerek zipliyorum bu skeilde 1 saat agliyo krize giriyo ve 10 dk anca uyuyor. Gece uykularinda 10 dk dalardi simdi onda da krize giriyo. Ayakta sallamayi denedim sevmedi. Battaniye carsafla sevmedi. Besikte zaten uyumuyor yanimizda yatiyo. Ana kucaginda salladim swvmedi. Kucagimda da uyumak istemiyo nasil uyutmaliyim artik. Hamak besik dusunuyorum ama sever mi bilmiyorum oneriniz vs var mi