Normal hayatta zaten böyle algılanıyor ama burda da öyle kilosu fazla olana maşallah nazar değmesin diğerine olsun ya önemli değil 🤣 benim bebeğim mesela zayıf değil ama kilolu da degil . Alacağı besinleri vitaminleri alıyor ama tombik tombik değil. Ben bu duruma biraz seviniyorum çünkü hemen kilo alabilen yapıda olsa ilerde belki sağlık proplemi çeker. Şahsen ben aldım veremiyorum. Sağlıklı ve kilosu normal bebeklere de maşallah 😂🥰