Kızlar yaklaşık 45 gün önce sezeryan ile doğum yaptım kanamam 20 gün azalarak sürdü sonrasında kanama durdu akıntıya dönüştü ancak 3 gündür kanamam tekrar devam etmeye başladı ve giderek artıyor ayrıca sanki adet oluyormuşum gibi ince bir sancı var halsizlikte cabası bebeğime bakmakta zorlanıyorum bu yüzden sizce bu kanama normal mi yoksa doktora gitmeli miyim