Suhedalm benim bebeğimin egzaması döküntüsü olmuyor hiç ama ufak kızarıklıklarına sürmek için bepanthol sensiderm almıştım. Bir de popo pişiği için kantoron yağı çok çok iyi gelmişti. Bebeğinizin cildinde ufak bi yerde deneyip tepkime vs yapmazsa sürebilirsiniz. Ama bahsettiğiniz döküntüler ileri derecedeyse doktorunuz uygun krem, losyon, duş jeli falan önerse daha iyi olur. Kuzenimin bebeğinde de alerji sebepli egzama ve konak var, özel şampuan, sabun ve losyon kullanıyor.
Bir de eminim dikkat ediyorsunuzdur ama kaçamak falan asla olmamalı diyetinizde. İçeriğini Bilmediğiniz hiçbir şeyi yememelisiniz. Ben durumumuzu bilen akrabalarımda bile bir şey yemiyorum, bunda tereyağ azıcık, şunda süt 2 kaşık vs gözüyle baktıkları için.