Kızlar bebeğim 3 ay 12 günlük dünden beri meme reddi yapıyo memeye gelince emeceğini anlayıp katıla katıla ağlıyo. Mama verince alıyo. Daha önce de yaşadım meme reddi ama 1-2 gün sürdü. Uykulu durumdayken emiyo sersem olduğu için ama öbür türlü almıyo. Bu durumu yaşayan var mı sürekli mama vermeye gönlüm razı olmuyo ama başka çarem de yok. Ayakta da denedim farklı seslerle de denedim yok almıyo çözüm verin lütfen