Kizim 3.5 yasinda her sabah aglayarak uyaniyir gün icinde hep mutsuz huysuz. Ben yapacaktim ben getirecektim ben ben ben. Krese gidiyor cok mutlu ve orda uyumlu. Ne varsa evde bize yapiyor. Her sabah 6 ayaktayiz senelerdir hafta sonu olsun olmadin gec yatsa bile. Dislerimi sIkmaktan cenem agriyor doktora gittim fiziktedavi yazdi. Konusarak halletmeye calisiyorum ama zor. 4 yas sendormumu?