Dln Selam anneler. 1 saat once mesaj geldi telefonuma.9 10 11 aylik bebeklere kizamik asisi kampanyasi varmis asiya getirin bebeginizi diye. Kizamik asisini oldu diye hatirliyorum.baska bu tarz mesaj alan var mi?
Dasdili Dln beni de sağlık ocağından aradılar. Salgından dolayı 1 yaş öncesine çekmişler. Perşembeye randevu verdi. 11 aylık oğlum.
Dln Benim kizim 10.5 aylik.mesaj gelmisti az oncede aradi saglik ocagi.salgin varmis persembe gunu asiya gelin dediler.