2 aylık bebeğim var soğuk aldı sanırım doktora gittik bronşit dedi ilac verdi ama balgamini atamıyor bir türlü bogazi aşırı hırıltıli meme de ememiyor o yüzden nasıl evde cikarabilirim balgamini fizyolojik serum damla da kullandım çıkmıyor kesinlike bogazinda kaldı