nkizilates reklamdan ben de o kadar sıkıldım ki altta çıkan minik reklamlardan bile… çocuğa ninni açıyorum o uyurken gireyim diyorum alttaki reklam yüzünden ninni kesiliyor. O kadar saçma ki yani oturup buraya ayıracak vaktimiz yalnız çocuğu uyuturken var, onda da girmeiyorum bir şey soracak oluyorum sinirlenip sormadan çıkıyorum artık aptamilin uygulamasına yazıyorum orada öyle bir saçmalık yok