Oğlum 5 aylık, emziriyorum gündüz bir defa biberon mama veriyorum. Dün sağ göğsümü unuttum mu az mı emzirdim bilmiyorum gece farkettim memenin üstünde dışardan bakıldığında bile belli olan bir şişlik var, yumru gibi sert. Dokununca ağrıyor. Aldım biraz emdi çocuk ama karnı tok ve uykusu olduğu için çok alamadı. Sabah baya bi emdi o göğsümü, tabi meme hemen söndü ama şişlik duruyor, hepten belli oldu memeyi emipte hani balon gibi iniyor ya bilirsiniz , iyice çıktı o yumru gibi şişlik. Mastit mi oldum acaba ? İkinci çocuğum ilk defa başıma geliyor, öyle çok fazla foşur foşur sütüm de yok, hiç olmadı ve 5.aydayız yani, bu ne şimdi? Böyle bişey başına gelen var mı ne yaptınız? Cumartesi günü doktora gidecektim zaten başka bir şey için,bunu da gösteririm ama acil bi durum mu acaba bilemedim