Günaydın kızlar, bebeğim 6 aylık oldu iki gün önce adetim başladı ama öyle böyle değil sancılar desen ilk defa olduğumda böyle olmuştum yoğunluk desen ped yetiştiremiyorum. Doğumdan sonra bile bu kadar kanamam olmadı ped yetiştiremeyecek kanama. Açıkcası biraz endişelendim. Bilgisi olan var mı sizin nasıl oldu ilk adet doğum sonrası diye mi böyle nasıl oluyor normal mi doktora mı gitmem gerek ?🥹🥹🥹